Julklappar

I år hade jag önskat mig typ pengar, en glassmaskin och vänneboxen. Jag kände att julen hade nått sitt och jag var för gammal. Sen när jag fick ALLT det här ändå, så blev det plötsligt den bästa julen - bara för att jag inte skrivit världens längsta önskelista med krav. Jag fick allt plus lite till. Jag är så glad. Det är ju tydligen skitkul att veta vad folk fick så jag tänkte skriva upp allt trots att jag liksom tagit kort... (Orkade inte lägga ner timmar på att få till perfekta bilder. Ursäktar det finaste.)
♥ Underkläder, OBH Nordicas glassmaskin, Två par mystofflor, Hela F.R.I.E.N.D.S-boxen, Ljuslyktor, En hårborste, ACO Spotless, Smink, Steve Jobs biografi - 600 sidor på engelska (Emil har planerat det...), Bingo Rimérs Snapshot, En ram med barnbilder på mig, Ett "spel" som hjälper en att ta körkort, Receptbok, Presentkort på Kicks, 500 kr, Pengar till att skriva in mig på körskola, Supermycket fina smycken från bl.a. Snö Of Sweden, Nous osv. Halsduk + armvärmare från Nous, Två världsmysiga muggar, Parfym, Hoven Drovens vinylskiva, en superfin utskrift på en bild på mig själv med lite fin text från mamma och något som inte finns på bild... I slutet av januari ska jag och pappa kolla på en Mac. ♥

Tack mamma, pappa, mormor & morfar, morbror Emil, Ulrika, farbror Pär m. familj, farmor & farfar, Maud och Sören, Min fina Tobias och Björn. TAAACK! Ni är så fina allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0