Mitt 2011

Man skulle kunna tro att jag skulle lägga upp 70000 bilder på mitt 2011. Nej. Kräver för mycket av en knasig tant som jag. Tänkte skriva & kanske om någon dag bjuda på bilder.
Jag började året i armarna på världens finaste kille. Jag började min andra termin i ettan och hade ett så bra schema att jag börjar gråta för vårat nuvarande. Jag gjorde inga större förändringar, förutom att ta tag i mig själv och börja träna på riktigt. Det bästa jag gjort. Åkte till Åre med fina Michelle och bodde med pappas band. Tog av mig skorna i en ishall och låg därefter i 41 graders feber, i smyg. Fotade en hel del. Firade ett år med Tobias i Turkiet. Åkte till Stockholm. Gjorde mitt första fotojobb - min farbrors bröllop. Åkte inte ner till Malmö som jag brukar. Har, även detta år, lärt känna så fantastiska människor. Varit ledsen. Varit glad. Jobbat. Börjat trivas med mig själv, till en viss grad. Gått på Yran. Klarade G i spanska. Skolkade rätt mycket från spanskan (sista terminen i ettan). Ätit sushi som ett jävla as. Jag lärde mig ingenting på engelskan, som resten av klassen. Har haft måånga fina dagar med min kille. Började umgås mer och mer med evelina, malin och maja. Bättre tjejer. Kajsa började i vår klass, var skeptisk innan hon började, nu: loooove her! Jag började övningsköra. Jag fyllde 17. Jag sjöng på min fabrors bröllop tills jag blev knäsvag av nervositet. Jag spenderade många fina dagar med min mamma. Jag sjöng på min morfars mammas begravning. Jag skämdes. Jag fick min första artikel publicerad. Jag avslutar året exakt på samma sätt som jag började det, i armarna på världen finaste kille.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh tussan hihi. Puuuussss fina du!!!

2012-01-01 @ 16:17:59
URL: http://kajsahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0