Photo Booth

Webbcam bilder kommer alltid att vara en drog för mig. Haha. Åh så kul det är. Jag fick noga order om att INTE fylla datorn med tusen egobilder. Jag tog TVÅ tusen bilder, raderade onödigt, flyttade det nödvändiga till nelliemappen. (Ja, fått en egen mapp!!!) Och så var aldrig skadan skedd. Hihi.
Skrev ju förut att jag hade ögonen på en sak och sen skulle jag fly stan. Jag hittade EXAKT den saken jag letade. Odds på det? Och i en snyggare färg än jag trott. Nyårsklädsel var det. Jag vill egentligen lägga upp en bild här, men jag har lovat mig själv att inte visa tobias. Han ska inte få veta innan hur jag ser ut, för det verkar som att han ska överraska mig med käket så... Någon överraskning måste jag ju ha. Riktigt nöjd med det jag hittade. SJUKT!
Värt att nämna... När jag var liten hade jag noll ögonbryn. Alltså NOLL. Inte ett hårstrå syntes. Ser ni nu? Okej, dom är liiiite ifyllda. Men långt ifrån mycket. Vi kan alltså konstatera att jag har börjat få pigment. Happydays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0