Deltar

Helloj. Jag tänkte delta i en fototävling via facebook. Så detta är kanske inte ett inlägg som intresserar er dödliga, utan mest juryn i tävlingen. Men kika, skåda och ja. Kanske njut lite.

Temat är vinter. Detta är min enda vinterbild, då jag tycker vintern är lite jobbig att fotografera. Men för mig är vinter snö då jag bor där det förväntas vara snö. Jag som älskar snö, känner till och med att det blivit lite överdrift just nu. Många decimeter snö här, vill jag lova. Så jag tycker just att fotografera snö är svårt, men här, genom fönstret, blev det kanske fint ändå! Man blir lite glad i hjärtat när man minns den första snön som liten, man klädde på sig alla varma kläder som fanns och sen tog in allt det goda som kom med. Jag tycker att jag lyckades måla upp känslan av snö, lycka och lite kyla väldigt bra här. Och det här skulle jag vilja vinna: http://www.tvspelsweb.se/trekantig-reflexskarm-guld-silver-60cm-p-1781.html

Här är min bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0