Min sista lovhelg

Detta var alltså ett urval från min sista lovhelg. Tobias fick det i julklapp av mig. Han visste att han skulle komma till mig på fredagen och sen åka från mig på söndag eftermiddag, sen visste han inget mer. Jag lagade trerätters första kvällen och andra kvällen så lagade jag hans favoritsallad, som jag också älskar såklart. Sen på söndagen bjöd jag honom på lunch på Wedemarks. Jag hade bland annat lite överraskningar som att jag hade laddat ner massa filmer och gjort som en "bio" lista så han fick välja film medan vi åt nyttiga snacks och så hade jag köpt önskelyktor man skickar iväg, men det hann vi inte göra riktigt så det kanske blir snart. Jag hade iallafall en supermysig helg och hoppas han också hade det, min fina. (det framstår som att vi åt hela tiden typ... haha, men mat är roligaste att fota då man lagt ner tid på det så det blev mest såna bilder bara)

Kommentarer
Postat av: malin

mums :)

2012-01-18 @ 19:58:51
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/
Postat av: sara

men lite bilder på er två IHOP tack!!!!! :)

2012-01-20 @ 14:20:06
URL: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0